Bardakta satılan mısırın tadı kaçtı

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 26 Ocak 2010 Güncelleme 26 Ocak 2010, 00:58
Bardakta satılan mısırın tadı kaçtı

İÇİNDEKİLER

Daily Fresh Türkiye Genel Müdürü Mehmet Daniş, birçok tarım ürününün GDO'lu olduğunu, ancak haberlerde çoğunlukla mısırın gösterildiğini belirterek, "Ürünlerimizin GDO'lu olmadığını kanıtladık ama bu tartışmada büyük zarar gördük" dedi. Mehmet Daniş, satışlarının yarı yarıya düştüğünü söyledi.


BEYAZIT ÖZTÜRK İŞ MERKEZİ KURUYOR


FENER-G.SARAY DERBİSİ EKONOMİYİ DURDURUYOR

TÜRKİYE 'BBG EVİ OLUYOR'