Gelmanya

Cumhurbaşkanı, başbakanı, dışişleri bakanı, vekilleri, medyası ittifak yaptı. Teröristleri iade etmek yerine Türk devletini suçladı. Ancak vatandaşları bunu umursamadı! Almanlar, “Gitmeyin” tehditlerine karşılık soluğu Türkiye’de aldı. Dün Antalya’ya doğru havalandı. Turistlerin görüşleri ortaktı: “Bizim politikacılar yanlış yapıyor. Türkiye’yi çok seviyoruz.”

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 24 Temmuz 2017 Güncelleme 24 Temmuz 2017, 01:38

İÇİNDEKİLER

Almanya, kan lobisine kollarını açtı! Türkiye düşmanı ne kadar hain varsa, hepsini kanatlarının altına aldı. Terör örgütleri PKK, DHKP-C ve FETÖ, Almanlar tarafından korunup kollandı! Almanlar son olarak İstanbul Büyükada'daki sır toplantıda yer alan ve tutuklanan Peter Steudtner adlı sözde insan hakları savunucusu için ortalığı ayağa kaldırdı. Cumhurbaşkanı, başbakanı, dışişleri bakanı, vekilleri, medyası ittifak yaptı. Türkiye'ye tehditler yağdırdı. Vatandaşlarını ise "Türkiye'ye gitmeyin" şeklinde uyardı. Ancak Alman politikacılarının vatandaşlarına Türkiye gitmeyin uyarısı karşılık bulmadı. Almanlar, dün Frankfurt Havalimanı'nda aktı. Frankfurt Havalimanında 16 yıldır seyehat hizmeti veren SKY Travel firma çalışanı Servan Koyuncuer, "Alman politikacılarının Türkiyeye gitmeyin çağrısına uyan bir turist bile yok. Bugün çeşitli uçak şirketleriyle sadece Antalya'ya 5 uçuş var" ifadelerini kullandı. Dün Türkiye'ye giden Almanlar ise Alman siyasetçilere karşı şu açıklamaları yaptı:

Jan Mai: Daha önce 3 kez iznimi Türkiye'de geçirdim. Türkiye çok güzel... Doğası denizi, insanları ve yemekleriyle çok farklı bir ülke. Bu yıl da çocuklarımla birlikte tatilimi Türkiye'de geçirmemek için her hangi bir neden yok. Türkiye güvenli ve izinimi iptal ettirecek bir şey de söz konusu değil.
Michelle Kraus: Yaklaşık 4 hafta önce erkek arkadaşım Deniz Berdici ile Antalya, İstanbul, Gaziantep şehirlerini gezdik. Türkiye'ye hayran kaldım. Şimdi Ağustos'taki yıllık iznimin tümünü Türkiye'de kullanacağım. Hatta Türkiye'ye yerleşmeyi düşünüyorum.
Şascha Besier: Eşim ve iki kızımla 17. kez Türkiye'ye izne gidiyoruz. Alman politikacılar yanlış yapıyor bunu biz çekiyoruz. Türkiye, denizi, kumu, otelleri ve yemekleriyle harika bir yer. Türkiye'de izin yapmayı seviyoruz. Kendimi rahat ve huzurlu hissediyorum bu yüzden bir sakınca görmüyorum.

'TUR'KİYE
Almanya'nın tur operatörü grubu FTI Genel Müdürü Ralph Schiller, Alman Haber Ajansı'na konuştu. Avrupa'da Türkiye tatil pazarının lideri olan firma Almanya'dan Türkiye için iptal almadıklarını söyledi. "Türkiye'de bir kriz gözlemlemiyoruz." diyen Schiller, "Yaz turizminde Türkiye halen İspanya'nın önünde. Türkiye satışlarına bakıldığında mevcut kapasitenin neredeyse tamamı satıldı" açıklamasını yaptı.