Fiat Ticari’nin hedefi yüzde 10 büyüme

Hafif ticari araç pazarının en önemli markalarından biri olan Fiat, bayilerini Fiat Professional markasıyla yeniden yapılandırırken, ürün ve hizmet çeşitliliğiyle 2017’de 60 bin adet satış hedefliyor

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 26 Haziran 2017 Güncelleme 26 Haziran 2017, 00:00
Fiat Ticari’nin hedefi yüzde 10 büyüme

İÇİNDEKİLER

Fiat, Türkiye'deki hafif ticari araç bayi teşkilatlanmasını 'Fiat Professional' markası altında yeniden yapılandırmaya başladı. Temmuz'dan itibaren devreye alınmaya başlanacak 'Fiat Professional' markasıyla Fiat'ın binek otomobil ve hafif ticari araç yapılanması tamamen ayrılacak.

TEMMUZ'DA BAŞLIYOR
Fiat İş Birimi Direktörü Altan Aytaç, "Her ürünün kendi pazarı ve kendi müşteri profiline daha çok odaklanabilmek için, özellikle binek ve ticari araç ayrışmasını hedefledik. Temmuz ayı itibariyle bayilerimizin dış sinyalizasyonları bitmiş olacak; web sitemiz de otomobil ve hafif ticari olarak ayrışarak alanlarına odaklı bir şekilde yeniden yapılandırılıyor" dedi. Aytaç, yeni yapılanmanın getireceği sinerji ile hafif ticari araç pazarında daha da büyümeyi hedeflediklerini belirtti. 2017'nin planladıkları gibi seyreden bir yıl olduğunu vurgulayan Aytaç, Doblo ve Fiorino'nun yüzde 40'lık pazar payıyla sınıflarının liderliğini sürdürdüğünü ifade etti. Aytaç, şöyle konuştu:

'İLK SIRADAYIZ '
"Ducato da sınıfında en çok tercih edilen modellerden biri. Fullback'i geçen yılın ikinci yarısında devreye almıştık; bu yıl da satış performansını artırmaya devam ediyor. Şu anda 2 ürünün aldığı pazar payı yüzde 9'un üzerinde. Tüm hafif ticari araç modellerimiz toplamında da Nisan ayı trafik kayıtları 22 ilde hafif ticari araç pazarında lider olduğumuzu gösteriyor. Bu yıl sonunda 900 bin adetlik toplam pazar beklentimiz mevcut. Ticari araçlarda geçen yıla yakın bir pazar bekliyoruz. Pazarın 230 bin adede yakınının hafif ticari araçlardan oluşacağı görüşündeyiz. Fiat markası olarak ise geçen yıl 54 bin adet hafif ticari araç satışı gerçekleştirmiştik. Bu yıl yüzde 10 artışla 60 bin adetlere ulaşmayı planlıyoruz."