Outlet merkezlerin sayısı arttı müşteri tavlama yarışı kızıştı

31 Ağustos 2009, Pazartesi | Güncelleme: 21:33

Uygun fiyatlarıyla dikkat çeken outlet alışveriş merkezlerinin çoğalması tüketiciye yaradı. Müşteri çekmek isteyen bu merkezler, çeşit çeşit uygulamalara imza atıyor

Outlet alışveriş merkezi (AVM) sayısının gün geçtikçe artması ve krizle tüketici sayısının azalması, AVM'ler arasındaki rekabeti kızıştırdı. Ağustos ayı itibariyle Türkiye'deki outlet sayısı 35'e, İstanbul'daki sayı ise 18'e çıktı. İstanbul'da sayı birden bire yükselince, outletler arası rekabet de yoğunlaştı. Kampanya yarışına giren outletler arasında, AVM'nin içine pazar yeri kuran da, Ramazan ayına özel, 100 liralık alışverişe Kuran-ı Kerim veren de var. İşte İstanbul'daki bazı outletlerin öne çıkan uygulamaları:

Dünya markaları görücüye çıkıyor
Kadıköy Yenisahra'daki Optimum Outlet Merkezi; Vakko, Beymen gibi markaların yanı sıra Versace, Trussardi, J. Paul Gaultier, Jeneration ve Guess, D&G ve Ferre gibi dünyaca ünlü markaların da ürünlerini indirimli olarak sunuyor.

'Pazar' konseptiyle hizmet
Zeytinburnu'nda hizmet veren Olivium, 'pazar' konseptini alışveriş merkezinin içine taşıdı. Olivium'da neredeyse tüm markalar, salı günleri, uygun ürünlerini mağazanın önüne taşıyor. Çalışanlar ise pazarlarda olduğu gibi, 'Az kaldı, bitti, bitiyor' diye bağırıyor.

173 mağaza olacak
Mahmutbey'de yeni açılan 212 İstanbul Power Outlet'te, henüz tüm mağazalar dolu değil. Tüm dükkanlar açıldığında mağaza sayısı 173 olacak. 212 İstanbul Power Outlet'in, ismindeki power (güç) kelimesini ise bünyesindeki Carrefour- SA, Media Markt ve Praktiker'den aldığı söyleniyor.

'Salı Cümbüşü'
Güngören'deki Kale Outlet Center, salı günleri 'pazar yeri' konseptini uyguluyor. 'Salı Cümbüşü' adı verilen konseptte, mağazaların ucuz ürünleri, merkezin alt katında sergileniyor. Kale'nin Ramazan promosyonunda da, toplamda 100 liralık alışveriş yapan herkese Kuran-ı Kerim ve Türkçe meali hediye ediliyor.
BİZE ULAŞIN