City's yeni sezona hızlı girdi

Salı 21.10.2009
İstanbul Nişantaşı'nda Gülaylar Altın'ın yatırımıyla geçen yıl faaliyete giren City's AVM, yeni sezona, bünyesine kattığı 17 yeni marka ile giriyor. Marka karması nedeniyle eleştirilen ve beklediği ziyaretçi sayısına ulaşamayan City's AVM, marka karmasını yeniden yapılandırıyor. City's Genel Müdürü Kazım Çizmeci, "Müşteri yoğunluğu yaratmayan markalarla yollarımızı ayırdık. Yeni kiralama yaptığımız firmalarla karşılıklı özverilerde bulunup City's'i daha hareketli bir AVM haline getireceğiz. Günde 20 bini aşkın ziyaretçi hedefliyoruz" dedi. Yeni mağazaların katılımıyla yüzde 87 doluluğa ulaştıklarını belirten Çizmeci, "Anlaşmış olduğumuz markaların bize büyük değer katacaklarına eminiz. Yıl sonunda yüzde 100 doluluğa ulaşacağız" diye konuştu. Çizmeci, açıldıkları 2008 Ocak ayında 110 euro olan mağaza metrekare fiyatını 79 euroya çektiklerini de ifade etti.

17 marka geldi

Macro Center
Mango&Mango He
Burger King
Playland
Bartolucci
Euromoda
Magic Corn
Freshly Mix
Banana Republic
TeknoSA
Gap
Damat Tween ADV
Calvin Klein
Watsons
C&A
Food Factory
Fashion Box
BİZE ULAŞIN