Uçuş ağını 2020 itibarıyla 127 ülke ve 322 destinasyona kadar genişleten Türk Hava Yolları (THY), Türkçe ve diğer dillerde yayınlanan videolarla farklı coğrafyalara hitap ediyor. THY'nin sosyal medya kanallarındaki resmi hesaplarda yayınlanan videolar, salgın nedeniyle uçuşlara ara verilen dönemde de izlendi. Spor, sanat ve sinema dünyasından ünlü isimlerin oynadığı reklam filmlerinin yanı sıra özel günlerde hazırlanan duygusal, heyecanlı ve sıra dışı videolar da sosyal medyada yoğun ilgi gördü.
MESSİ VE BRYANT İLK 5'TE
Daha önce Oscar ödüllü aktör Morgan Freeman'ın oynadığı, Ulusal Futbol Ligi'nin (NFL) finali Super Bowl'da ilk kez gösterime giren THY'nin reklam filmi milyonlarca kişi tarafından izlendi. Arjantinli futbol yıldızı Lionel Messi ile ABD'li ünlü basketçi Kobe Bryant'ın oynadığı "Kobe vs. Messi: Shootout", Youtube'da en çok izlenen videolar arasında ilk 5'e girdi. THY'nin 14 Kasım 2014'te izleyicilerin beğenisine sunduğu bir diğer reklam filmi "Drogba vs. Messi: #EpicFood", çeşitli platformlarda milyonlarca kişi tarafından izlendi.
BİRLİKTELİK MESAJI
Koronavirüs salgının başladığı andan itibaren gerekli önlemleri alarak seferleri kademeli olarak durduran THY, bu süreçte havacılık sevgisi, tutkusu ve uçuşlara duyulan özlemi hazırladığı videolarla anlattı. Bu kapsamda, "#BirlikteBaşaracağız" sloganıyla hazırlanan video, 8 Nisan'da THY'nin sosyal medya hesaplarında yayınlandı. Birliktelik duygusunu güçlü tutmak amacıyla "Gökyüzüne her baktığınızda bizi orada hissedeceksiniz" mesajıyla yayınlanan, dünyanın dört bir yanında uçan THY uçaklarının karaya gölgesinin düştüğü görüntülerin yer aldığı video, sosyal paylaşım siteleri ile Youtube'da binlerce kez izlendi.