İş arayan vatandaşlar için bakanlıklardan teker teker iş ilanı yayımlanmaya devam ediyor. Bu kez güzel haber Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığından geldi. 2021 yılı içerisinde 125 Çalışma Uzman Yardımcısı alımı yapılacak. Başvurular 12 Ekim'de başladı. Bakanlık bünyesinde çalışmak isteyen yüzlerce kişi başvuru detaylarını araştırıyor. Yayımlanan iş ilanında başvuruda bulunacak adaylarda KPSS'den en az en az 70 puan almış olma şartı aranıyor. İşte başvuru detayları...
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığına 2021 yılında 125 personel alınacak. Başvurular 12 Ekim günü başladı. Personel alımı için yayımlanan iş ilanında başvuru şartları ve başvuruların sona ereceği tarih de duyuruldu. ÖSYM tarafından 2020 ve 2021 yıllarında düzenlenen Kamu Personeli Seçme Sınavlarından en az 70 (yetmiş) puan alanlar başvuruda bulunabilecek. Devlet dairelerinde çalışmak için büyük fırsat... Bakanlık bünyesinde istihdam sağlamak isteyenler Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı personel alımı başvurularının detaylarını merak ediyor. İşte başvurular hakkında ayrıntılı bilgiler...
ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI PERSONEL ALIMI BAŞVURUSU NE ZAMAN SONA ERECEK?
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı 125 personel alımı başvuru tarihleri ilan edildi. Başvurular 12 Ekim'den 7 Kasım'a kadar sürecek. Adaylar başvuru işlemlerini 7 Kasım günü saat 23:59'a kadar yapabilir.
BAŞVURULAR NEREDEN, NASIL YAPILACAK?
2021 ÇSGB personel alım ilanı için adaylar başvurularını e-Devlet üzerinden iş başvuru ekranını kullanarak gerçekleştirebilecek.