GALERİ

Kısa sürede uyumanın yolları

  • 1
  • 16
Kısa sürede uyumanın yolları

Nörolog Dr. Daniel Barone, 15 dakikalık günlük ritüelin gece iyi bir uyku çekmeyi sağlayacağını söylüyor.

  • 2
  • 16
Kısa sürede uyumanın yolları

Dr. Barone, farkındalık meditasyonunu hem kendisi uyguluyor hem de uyku problemi çeken hastalarına tavsiye ediyor. Rahat uyuyabilmek için her gün 15 dakika bu meditasyonu yapmak gerekiyor.

  • 3
  • 16
Kısa sürede uyumanın yolları

Uykusuzluğun çeşitli nedenleri olabilir. Yorgunluk, stres, alkol, nikotin ve kafein kullanımı, ilaç kullanımı, psikolojik veya fiziksel rahatsızlıklar bu nedenlerden sadece birkaçı...

  • 4
  • 16
Kısa sürede uyumanın yolları

"Meditasyon yapma tarzım çok basittir" diyen Dr. Barone'un önerisi tam da geceleri uykusuzluk çeken insanlara göre... İşte farkındalık meditasyonu nasıl yapılır sorusunun cevabı...

  • 5
  • 16
Kısa sürede uyumanın yolları

Farkındalık meditasyonunu uygulamak için öncelikle karanlık ve sessiz bir odaya ihtiyaç var. Meditasyon genelde sessiz gerçekleştirilse de bazen kulaklıkla müzik dinlenebiliyor.

  • 6
  • 16
Kısa sürede uyumanın yolları

Dik bir pozisyonda oturun, ellerinizi doğal pozisyonunda bacaklarınızın üzerine koyun. Ayaklarınızı rahat bir pozisyonda yerde tutun. Sonra gözlerinizi kapatın ve burnunuzdan nefes alıp ağzınızdan verin.

  • 7
  • 16
Kısa sürede uyumanın yolları

Nefesinize odaklanın ve nefes aldığınızın farkında olun. İçinizden "nefes al, nefes ver" diye kendinize komut verebilirsiniz.

  • 8
  • 16
Kısa sürede uyumanın yolları

Bunu yaparken bir meditasyon yaptığınızı ve amacınızın rahatlamak olduğunu unutmayın. Meditasyona başlamadan önce telefonunuza 15 dakika sonrası için alarm kurabilirsiniz.

  • 9
  • 16
Kısa sürede uyumanın yolları

4-7-8 tekniği olarak adlandırılan yöntemin ise 60 saniye içinde kişileri uyuttuğu iddia ediliyor. Bu tekniğe göre ise yapılması gerekenler şöyle:

  • 10
  • 16
Kısa sürede uyumanın yolları

1- Burnunuzdan 4 saniye boyunca nefes alın.

BİZE ULAŞIN