Aile Bakanlığı sözleşmeli personel alımı yapıyor! Başvuru şartları nelerdir? Kadro dağılımı nasıl?

16.09.2019 02:22 Güncelleme: 16.09.2019 02:25

Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı tarafından sözleşmeli personel alımı yapılacak. İş arayışında olan vatandaşlar bu nedenle ile Aile Bakanlığı sözleşmeli personel alımı hakkında bilgi edinmek istiyor. Peki, Aile Bakanlığı sözleşmeli personel alımı genel başvuru şartları nelerdir? İşte ilana dair merak edilen bilgiler...

Bakanlık bünyesinde istihdam edilmek üzere 21 kişilik sözleşmeli personel alımı yapılacağı belirtildi. İlanın yayımlanmasıyla birlikte gözler Aile Bakanlığı sözleşmeli personel alımına çevirdi. Peki, Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı 21 sözleşmeli personel alımı genel başvuru şartları nelerdir? İşte adaylarda aranan genel şartlar...

GENEL ŞARTLARI NELERDİR?

- 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinde belirtilen şartları taşımak,

- Fakültelerin dört yıllık Bilgisayar Mühendisliği, Yazılım Mühendisliği, Elektrik Mühendisliği, Elektronik Mühendisliği, Elektrik ve Elektronik Mühendisliği ve Endüstri Mühendisliği bölümlerinden ya da bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilmiş yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından mezun olmak, (Bu kısımda belirtilen bölüm mezunları A, B ve C Grubu pozisyonları için başvuru yapabilir.)

- (b) bendinde belirtilenler dışında kalan dört yıllık eğitim veren fakültelerin Mühendislik bölümlerinden, Fen-Edebiyat, Eğitim ve Eğitim Bilimleri Fakültelerinin, Bilgisayar ve Teknoloji üzerine eğitim veren bölümleri ile İstatistik, Matematik ve Fizik bölümlerinden ya da bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilmiş yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olmak, (Bu kısımda belirtilen bölüm mezunları sadece C Grubu pozisyonu için başvuru yapabilir.)

- Yazılım, yazılım tasarımı ve geliştirilmesi ile bu sürecin yönetimi konusunda veya büyük ölçekli ağ sistemlerinin kurulumu ve yönetimi konusunda ücret tavanı 2 katını geçemeyecekler için en az 3 yıllık, diğerleri için en az 5 yıllık mesleki tecrübeye sahip bulunmak, (Mesleki tecrübenin belirlenmesinde; bilişim personeli olarak 657 sayılı Kanuna tabi kadrolu veya aynı Kanunun 4 üncü maddesinin (B) bendi ya da 399 sayılı KHK'ya tabi sözleşmeli statüdeki hizmetler ile özel kesimde Sosyal Güvenlik Kurumlarına prim ödenmek suretiyle işçi statüsünde bilişim personeli olarak geçtiği belgelenen hizmet süreleri dikkate alınır.)

- Hizmetin gerektirdiği niteliklere, muhakeme yeteneğine, temsil kabiliyetine sahip olma, yeni teknolojileri takip etme, öğrenme ve araştırma yeteneğine sahip olma, hızlı öğrenme ve kendini geliştirme yeteneğine sahip olma, analitik düşünebilen, takım çalışmasına yatkın ve iletişim becerisi yüksek olma, yoğun ve stresli iş temposuna ayak uydurabilecek olma, dokümantasyona önem verme hususlarına yatkın olmak.

BİZE ULAŞIN