Tatilde açık büfeye dikkat edin!

26 Temmuz 2009, Pazar | Güncelleme: 22:52
Bütün yiyecekler gözümüzün önündeyken, bir de üstüne tatilde olmanın verdiği rahatlık eklenince, ölçüyü kaçırmak an meselesi! Seçtiğimiz yiyecekleri tabağa yerleştirirken ölçüyü kaçırmamak da ayrı bir marifet. Derlediğimiz "akıllı açık büfe tabakları" ile ağzınızın tadı bozulmadan sofradan hafif kalkacaksınız. Denizden çıktınız, epeyce acıktınız. Üstelik açık büfeden de enfes kokular yükseliyor. Kurulanıp yemeğe doğru yol alırken az sonra olacakları öngörüp şimdiden suçluluk duymaya başladınız mı yoksa? Onca çeşit leziz yiyecekten oluşan açık büfeyi sağlıklı beslenmek için bir fırsata dönüştürmeye ne dersiniz? Değişik besin gruplarının bir arada tüketmenin dengeli beslenmenin kuralı olduğunu artık biliyoruz. Besinleri ne kadar dengeli olarak öğünlerimizde bulundurursak vücut için yararlılığı o kadar fazla oluyor.

* * *
YAZIN SEKSİLİĞİNİZİ ARTIRACAK ÖNERİLER
Süpermodel olmanıza, çok zaman ve para harcamanıza gerek yok. Önerilerimizle güneşin rengini ve ışıltısını üzerinizde taşıyacak, kendinizi enerjik ve seksi hissedeceksiniz.

1) TATLI HEYECANLAR YARATIN
Power-plate bu yılın çılgın oyununu başlatıyor. Titreşim makinesi, jimnastikte geniş çaplı yararlarını bize daha fazla hissettiriyor. Gerçekten doğru olanı yaparsanız faydasını görebilirsiniz. Aletin üzerinde durun, 30 dakika boyunca birkaç çeşit egzersiz hareketi yapın, 1 saatlik gym etkisini gösterdiğine şahit olun.

2) HAFİF RENK KATIN
Elbette saçınıza değil vücudunuza, özellikle otobronzan uygulayacak zamanınız yoksa. Köprücük kemiğine, dekolteye, kollara ve omuzlara bronz etkisi veren kremlerden sürün. Kendinizi daha iyi hissedeceksiniz.

3) GÜNEŞSİZ BRONZLUĞU DENEYİN
Güneşsiz bronzluk, çabuk, kolay ve en güvenli bronzluğu sağlamanın yollarından biridir. Tıpkı Kate Hudson'un yaptığı gibi! Çünkü uygulaması da son derece kolay. Uygulamaya daima önce arındırma ya da peeling yaparak başlayın. Ardından ayaklarınızdan başlayarak sonra bacaklarınıza olmak üzere yukarı doğru uygulama yapın. Unutmayın dizlere, dirseklere ve saçlarınızın başladığı yüz bitim çizgisine uygulamak en zorudur.

* * *
GÖBEK BÖLGENİZİ NASIL KONTROL ALTINDA ALIN!
1. SIKILAŞTIRMA:
Vücut kaslarını korumak için sıkılaştırma(kuvvetlendirme) hareketlerinin yapılması.

2. EGZERSİZ:
Yağ yakımı için aerobik egzersiz...

3. DİYET:
Kalp sağlığını koruyan doymamış yağların çok, doymuş yağların az olduğu Akdeniz Tipi beslenme programı ve kilo yönetimi için gün başına alınan enerjiden 100 kal/gün kısıtlamak.
1. Yüksek karbonhidrat yerine daha düzenli dağılmış öğünleri tercih etmek ve karbonhidrat alımında ise karışık karbonhidrat diye tanımlanan esmer tahıl ürünlerinin tüketilebilir.
2. Salata ve yemeklerde zeytinyağı veya kanola yağı kullanılabilir.
3. Öğün aralarında fındık veya ceviz tüketilebilir.
BİZE ULAŞIN