Snapchat uygulamasının birkaç yıl önce popülerleşmesi, Facebook'un Snapchat'in '24 saat içinde kaybolan gönderi' formatını Instagram'a eklemesine neden olmuştu. Facebook, Hikayeler adlı bu özelliğin Instagram'da fazlasıyla tuttuğunu görünce Facebook, Messenger gibi uygulamalarına da getirdi.
İlerleyen zamanlarda ise YouTube'dan WhatsApp'a kadar pek çok uygulamada bu özelliği gördük.
MÜZİSYENLER TARAFINDAN KULLANILACAK
Popüler müzik dağıtım servisi Spotify, Instagram Hikayeler benzeri bir özelliği kendi uygulamasına getiriyor. Storyline adı verilen özellik, 'şimdi oynatılıyor' ekranının altında Instagram'ın Hikayeler benzeri kartların açılmasıyla sonuçlanıyor. Müzisyenler tarafından paylaşılan bu kartlarda dinlediğiniz şarkı ve müzisyen hakkında bilgi alabiliyorsunuz.
Yeni özellikle sanatçılar, Spotify'da yayınladıkları şarkıların öyküsü hakkındaa daha fazla detay verebilecekler.