En baba besinler

Alkol, sigara ve fast-food, kısırlığa davetiye çıkarıyor. Dengeli beslenme, sperm kalitesini yükseltiyor. Balık, sarımsak, domates ve yumurta gibi gıdalar baba olma şansını arttırıyor


BALIK: Omega-3 içeren balık, sperm kalitesini arttırıyor. Haftada 2 kez balık tüketmek kısırlığı önlüyor.
DOMATES: Mevsiminde tüketilen domates, spermin sayı ve kalite artışında önemli bir rol üstleniyor.
YUMURTA: Günde 1 ya da 2 yumurta tüketmek, sperm kalitesine olumlu katkı sağlıyor.
KURUYEMİŞLER: Fındık, badem ve ceviz gibi yüksek omega-3 içeren kuruyemişler, spermler üzerinde olumlu etkiler yapıyor.
KEÇİBOYNUZU: Antioksidan özelliği sayesinde sperm ile yumurta etkileşimini sağlayan enzimleri harekete geçiriyor.
SÜT: Az yağlı süt, üreme sağlığını koruyor.
ÇİKOLATA: Bitter çikolata, spermleri harekete geçiriyor.
SU: Sağlıklı yaşamın olmazsa olmazı su, sperm miktarını arttırıyor.
SARIMSAK: Alisin ve selenyum içeriğiyle sperm hareketini arttırmada faydalı oluyor.
Bu web sitesinde çerezler kullanılmaktadır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

"Tamam" ı tıklayarak, çerezlerin yerleştirilmesine izin vermektesiniz.