TURKCELL İMSAKİYE
TURKCELL İLE RAMAZAN
28 Ocak 2010, Perşembe

Hiçbir şey dışarıdan göründüğü gibi değil

Geçtiğimiz gece iş bitimi sohbeti yaptık gazete kurmaylarıyla.
Muhabbet sörfümüz bir oraya bir buraya çalkanıp dururken nasıl denk geldiyse Demet Akalın'ın düğün törenine geldi. Ne kadar mutlu keyifli olduğundan söz ettik Demet kızın.
Sonra eski bir söyleşimizde bana yaptığı ifşaatı anlattım hem şaşırıp hem üzüldüler.
Demet'in o gülen yüzü, zıpçıktı tavırları arkasında iri kıyım bir dram yattığını öğrenince sarsıldılar biraz da. Genel Yayın Yönetmenimiz Ergün Diler, "Abi sen bunu bir kez de kendi köşende hatırlatsana.
Hiçbir şey dışarıdan görüldüğü gibi değildir lafının tipik örneği bu"
dedi. İşte o dram, o acı sır, o ifşaat yeniden ve az aşağıda.

DEMET DEMET HÜZÜN

Son yılların en popüler ismi Demet Akalın, hep güçlü ve neşe dolu görüntülerle yansıdı. Ama o yaşamına birçok hüznü sığdırdı. Bana konuşurken anne babasının başına gelenlerden söz etti ve sel oldu göz yaşları. Dedi ki; "Babam deniz subayıydı benim. 1974'ün son günü Gölcük'ten İstanbul'a yola çıkıyorlar.
Annem var, teyzem ve eniştem var yanında. Yılbaşını İstanbul'da kutlayıp dönecekler güya. Çamlıca gişelerinin orada bir yerde eniştem ağaca vuruyor arabayı dönüş yolunda. Babam, annem, teyzem oracıkta ölüyor. Kendisi de ağır yaralanıyor. Dayılarım haberi alınca fırlayıp geliyorlar İstanbul'a.

MORGA İNİNCE

Perişan haldeler, cenazeleri alacaklar. Morga inip kimlik teşhisi yapıyorlar. 3 can parçası orada öyle taşların üzerine yatıyor düşünsene.
Derken büyük dayım cesetlerin üzerine kapanmış ağlıyor falan.
Tam o sırada inanılmaz bir şey oluyor ve annemin kolu kıpırdıyor. Meğer ölmemiş annem.
Komaya girmiş, öldü sanıp onu da morga atmışlar saatlerce buzdolabında kalmış.
Sonrasında tam 6 ay hastanede yatmış annem. "Kocan öldü" diyememişler uzun süre. "Gömleği üst rafta, kravatları, çorapları şurada şurada" diye babamın giysilerinin yerini söylüyormuş.
Yaşıyor sandığı kocasının giyimi kuşamı aksamasın istiyor yaralı yatarken bile. Ama sonunda öğrenmiş gerçeği ve dellenmiş o an. Bir daha da aklı tam geri gelmemiş. O yüzden "Deli Şenay" derler, bilirsin sen de halini. Gezer tozar, diline geleni söyler, kimse kızmaz kırılmaz ona bu yüzden. İşte böyle abicim. Ben 2 yaşındayım daha ve babamı kaybediyorum düşünsene.

KARDEŞİM HER ŞEYİM

Annem çok sonra çocukluk aşkıyla evlendi. Ben kızdım, 2 sene konuşmadım. Babama çektiğimi söylerler, kıskançmış. Ben de öyleyim.
O beraberlikten de kardeşim Çağ'ı doğurdu, sonra da boşandı ama olsun. 17 yaşında aslan gibi delikanlı kardeşim var. O benim her şeyim.
Bütün yatırımları ona yapıyorum ki yaşlanınca bana o baksın. İleride evlensem de çocuk filan yapamam.
Bu konuda doktorluk durumum var.
Psikolog filan lazım bana ki anlatsın doğurmanın felaket olmadığını.
BİZE ULAŞIN